Detta har vært en slitsom uke. Ikke nok med at jeg måtte til tannlegen onsdag, så feiret jeg med litt matforgiftning på onsdag. Hurra! Og på toppen av det hele har det vær en hetebølge uten like hele uken. Så jeg er helt utslitt. Varme kan være så ytrolig slitsomt noen ganger. I går natt var det den varmeste natten de noen gang har målt. På det kaldeste var det 27 grader gitt men rundt midnatt var det fortsatt 35 grader. Så har ikke vært så mye soving denne uken.
Men akkurat nå så REGNER det! HURRA! Har aldri vær så glad for å se regn i hele mitt liv. Vi er nede i 23 grader og jeg er for første gang på en uke ikke svett. Så gleder meg til å legge meg nå. Legge meg og sove. Sove sove sove sove. Gleder meg masse. Så god natt alle sammen! Håper dere har sovet like godt som jeg skal i natt. :D
No comments:
Post a Comment