Hurra for meg!
Føler jeg har vært flink jente i det siste for det første har jeg fått meg full tids jobb. Så ikke noe mer Dr.Phil på dagtid. Har fått jobb for flight Centre så det blir gøy. Selge ferie tror jeg at jeg kan få til. Begynner ikke før i april da, så har noen dager til med dr.phil før virkeligheten begynner. Hehe.
Jeg har også fått meg lære lappen! Så endelig kan jeg kjøre på veien. Så i går kjørte jeg to timer på motor veien. Det var skummelt. Har bare lov til å kjøre i 80. Som er en teit regel for jeg irriterer jo alle andre som er på veien. Så om ett år får jeg oppleve denne friheten som Solveig snakker om? Gleder meg!!
Det er alt jeg har på hjerte sånn for nå. For jeg har en super haug med kvitteringer jeg må sortere ut for Caleb, håper de fortsatt er leslige.. Akk.
Ha en god uke!
Jippi - du også! Det blir bra. Synes det er både trygt og fornuftig at du ikke kan kjøre fortere enn 80. Det holder det så lenge du bare er i lære. Ydmykhet er første bud. Det tar laaang tid å bli en god sjåfør, og du får det sikkert til, du også. Flott med jobb. Håper du vil trives. Det begynner vel snart å bli høst hos dere, og da kan du like gjerne jobbe. Dessuten blir man lei Dr. Phil etterhvert.
ReplyDeleteHils Caleb - jeg er av og til innom på firmasiden og blir imponert over hvor flink han er. Gleder meg allerede til å besøke dere selv om det er veldig lenge til. vi prates en av dagene.